Αρχική / Στρατηγικοί άξονες παρέμβασης /
Με τη σύσταση του νέου Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, συγκεντρώνονται για πρώτη φορά μεγάλο μέρος από τις κρίσιμες δομές πληροφορικής και τηλεπικοινωνιών που σχετίζονται με την παροχή ηλεκτρονικών υπηρεσιών προς τους πολίτες και τον ευρύτερο ψηφιακό μετασχηματισμό της χώρας.
Στόχος #1
Ενιαία Ψηφιακή Πύλη gov.gr
Οι χρήστες των ψηφιακών, δημόσιων υπηρεσιών δεν θα χρειάζεται να βρουν τον δρόμο τους μέσα από έναν λαβύρινθο κρατικών ιστοτόπων. Η Ενιαία Ψηφιακή Πύλη gov.gr θα αποτελεί το νέο πρόσωπο της Δημόσιας Διοίκησης στις σχέσεις με τους πολίτες και τις επιχειρήσεις
Στόχος #2
Ψηφιακός και επιχειρησιακός μετασχηματισμός των ΚΕΠ σε ΚΕΠ-plus
Τα ΚΕΠ αποτελούν έναν από τους πιο αξιόπιστους και αναγνωρίσιμους θεσμούς της ελληνικής δημόσιας διοίκησης. Παρόλα αυτά, ο ψηφιακός μετασχηματισμός της δημόσιας διοίκησης αναδεικνύει πλέον την ανάγκη διοικητικού και ψηφιακού μετασχηματισμού των ΚΕΠ, προκειμένου να είναι σε θέση να εξυπηρετήσουν καλύτερα και με νέα εργαλεία πολίτες και επιχειρήσεις.
Τίτλος έργου | Χρονικός Ορίζοντας | Κατάσταση έργου |
---|---|---|
Ψηφιακή εξυπηρέτηση πολιτών και επιχειρήσεων μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης gov.gr |
βραχυπρόθεσμο |
ολοκληρωμένο |
Ψηφιακός και διοικητικός μετασχηματισμός των ΚΕΠ σε ΚΕΠ-plus |
μεσοπρόθεσμο |
σε εξέλιξη |
Τίτλος έργου | Χρονικός Ορίζοντας | Κατάσταση έργου |
---|